fredag 22 augusti 2008

Jaha, så var Frida på väg hem då... och alla mina fina planer på att blogga under hennes lediga tid stannade vid just planer... Jag har tänkt massor av saker jag skulle vilja skriva men inte kommit längre än så. Imorgon... Tänker man så varje kväll när man är så trött så man knappt håller sig tillräckligt vaken för att hinna kolla mailen så blir det inte så mycket bloggande. Frågan är ju om jag gjort rätt när jag valt att ta hand om mina barn, klippa stooor gräsmatta, måla möbler, plantera häck, rensa ogräs, laga mat, städa, tvätta, träffa vänner, varit till tandläkaren, hälsa på på jobbet, gå på barnkalas, shoppa med barnen, nätshoppa kläder, gå igenom hundratals digitala bilder för att bestämma vilka som ska framkallas, mm, mm istället för att blogga? Är det jag som felprioriterar eller är det Frida som har så otroligt mycket tid över som hinner blogga så mycket som hon gör? Jaja, även om jag gärna hade hunnit blogga lite så är jag rätt nöjd med min tillvaro ändå... Jag återlämnar nu med varm hand bloggandet till Frida, nu när hon inte kan fylla sin fritid med sol och bad längre... Välkommen hem Frida!
/Kusin Linda

1 kommentar:

Hårtrollet! sa...

Tack för välkomnandet, och för att du skött bloggen så fint åt mig när jag varit borta =) Det har varit skönt att ha lite blogg-semester =)