söndag 31 augusti 2008

Btw. Jag har bokat en ny resa.

.

.

Jag åker tillbaka i Oktober, två veckor till. Jag tycker om mig själv för mycket för att kunna låta bli, eller kanske tycker jag om mitt liv här för lite för att stanna. Jag kommer antagligen aldrig ha så här mycket pengar att bara använda på mig själv som jag har nu. Jag har bara mig att bry mig om, ingen att stanna kvar för. Det är bara två veckor, och skulle jag inte säga något så skulle ni inte ens märka att jag var borta.

Jag behöver komma bort för att andas, och för att komma på vad jag vill, eller vad jag borde ändra på. Man mår inte alltid bra, och just nu mår jag inte jätte bra. Jag kom fram till många saker när jag var borta, och kanske är det just därför det är så jobbigt att vara tillbaka.

Det är inte så att jag ständigt går omkring och är deprimerad.. Jag vill bara mer än så här.. Jag vet bara inte vad.. Jag har hela tiden varit på väg mot något.. och nu är jag plötsligt klar.. jag har inte längre något prov jag måste klara, eller någon avgift jag måste jobba ihop till.. Nu är jag här, det var det här jag sett ut till mig själv.. men jag vill inte vara kvar.. jag vill mer..

och dessutom vill jag till Grekland.. två veckor i oktober!

Inga kommentarer: