fredag 13 juni 2008

Och som jag reder mig!

Ni vet vad jag tycker, en tjej ska kunna ta hand om sig själv.
Igår kom jag inte in på internet. Jag försökte med allt! Allt innebär att starta om datorn 10gånger och dra ur och sätta i sladdarna igen... Men inget fungerade.

Idag knatade jag in i en butik, Killen i affären sa bland annat:

-Du kan ingenting om datorer va?

- Du kan välja vilken färg du vill, men vi har tyvärr inte sladden i rosa..

Här försöker man vara en självständig brud... och så får man sånt här slängt i ansiktet.
jag funderar på att måla om min vita sladd till rosa med nagellack.
Sedan ska jag gå tillbaka till affären och säga att -ne..ni har har kanske inte någon rosa sladd.. men det har jag..bruden som inte kan något om datorer, men som reder sig ändå!

Inga kommentarer: