söndag 8 juni 2008

Frida varnar.

förra helgen var jag med om något obehagligt.
Jag träffade en bekant.
Nästan på en gång så började han med att försöka kittla mig.
Jag tyckte inte alls att det var roligt och sa ifrån. Det brydda han sig inte om. Det är obehagligt när någon man inte vill tar på en.. han kittlade mig inte för att det är så jävla kul att kittlas - han kittlade mig i ett försök att få ta på mig. Han höll fast mig och fortsatte. Han lyssnade inte alls. Jag tog i allt vad jag kunde för att bara ta mig loss. Försökte få honom att förstå att jag inte ville. Hur många sätt kan man säga Nej på? Hur jag än formulerade mig så slutade han inte. Han försökte även ta på mina bröst. eller rättare sagt - han tog på mina bröst.

Jag tänkte att den här killen hör inte alls vad jag säger. Han förstår inte att jag säger att jag inte vill.. att vad jag än säger så kommer han inte förstå.. Det skrämde mig. Det skrämmer mig fortfarande. Medans jag försökte komma loss tänkte jag att den här killen skulle kunna göra vad som helst med mig. Jag har raderat den här killens nummer, och kommer förhoppningsvis aldrig att se honom igen. Men det gör inte att han försvinner. Jag är inte rädd för att träffa honom, nu vet jag hur vrickad han är. Jag är rädd för att han ska träffa någon som inte vet det. Jag träffade honom mitt på dagen när vi båda var helt nyktra. Vad händer när han druckit?

Det sjuka med det här är att killen är politiker.
Han heter Cleas, och jag hoppas att ingen av er behöver träffa honom.

Inga kommentarer: