söndag 8 juni 2008

Låt oss bli beroende av männen!


Permanentade mig i Fredags. Ställde upp för en tjej på jobbet som gjorde sitt slutprov.
När man sitter där med spolar i hela huvudet så att man ser ut som frihetsgudinnan, och håret fullt av permanentvätska som luktar skit, så kan man ändå inte låta bli att känna sig lite glamourös. Lite som en hemmafru som inte gör annat än att springa hos frissan, fika med vänninorna och få naglarna fixade.
Vem gifter sig med mig så att jag kan fortsätta med det här nu..? Jag känner att det här bara var början. Kom igen brudar, Nu gifter vi oss, säger upp oss från våra jobb, och bara skämmer bort oss själva. Låter oss själva bli helt beroende av våra arbetande män. Jag känner att jag skulle kunna leva med det. Iallfall ett tag, tills ja skiljer mig - får halva hans förmögenhet.. och fortsätter leva lyx liv, - all by my self.

Inga kommentarer: