fredag 21 december 2007

sista dagen

imorgon àker jag hem. ska bli skònt faktiskt.
Làngtar hem till den svenska julen.
Undra hur fort det gàr òver,.. efter en timme eller tvà kanske.,.
Idag ska jag med Lucia ut och kolla pa gamla stan hàr.. det blev aldrig av igàr..
igàr àt vi pizza och shoppade..
Idag blir det mer shopping.

funderar lite òver det hàr priset som jag màste infòrskaffa... hm.. màste fixa det idag oxà...
vi har 2 heta kandidater.. Annelie och Nina.. Heta pà alla sàtt och vis.

Dom àr inte sà bra pa engelska hàr,fast jag àr i en stòrre stad..Man kan sàga att dom suger bàttre àn mig.. pà engelska.
jag provade en klànning igàr.. jag fràgade om hjàlp..
"is this 2 big, should I have a smaller size?"
hon kommer fram och kollar pa lappen som klànningen àr màrkt med..
" Yes, this is small", sàger hon och ler, jàtteglad ser hon ut, sen gòr hon tummen upp.
vafan dà fòr?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, vi har inte baka nå pepparkakor i år :O

Anonym sa...

Haha va kul det kan bli när folk inte förstår vad folk säger på engelska :D

Anonym sa...

Haha! Jag vill inte ha din hemliga present. Både du och jag vet vad min present kommer att bli.