onsdag 19 december 2007

Bland dòda djur..

Igàr tràffade jag vànner fràn fòrr. fràn utbytet jag var med pà. Det var riktigt roligt.
VI var oxà hemma hus Luigis fòràldrar och àt lunch. Dom pratade inte engelska.
Efter Lunchen skulle luigi gòra ett prov i skolan, han hade snackat med Vito, som àr en kille frèn det hàr utbytet, sà jag skulle tràffa honom undertiden.. till mig hade han dock inte sagt nègot om det hàr provet.. bara att vi skulle tràffa Vito.. jag trodde sè klart att Luigi sjàlv skulle vara med.. men icke. Sà jag och vito àker ivàg till ett fik. Probelmet àr bara att Vito inte snackar engelska. Vàldigt intressant. efter en stund dyker hans kompis upp.. Vito sager att hans vàn kan snacka engelska. det kan han inte. efter ànnu en stund kommer vànnens flickvàn. Hon e grym pà engelska. sà hon tolkar. =) Det var iaf en trevlig eftermiddag!

Sedan blev det middag i ett slakteri.

Inga kommentarer: