fredag 14 december 2007

fin slipning

idag ¨åker jag. ingenting är klart.
har inte packat för att alla mina kläder var skitiga , så nu tvättar jag och hoppas på att dom hinner torka..
jag skulle ha sovmorgon i dag.. men det funka inte. MÅste ju se till att fin slipa mig själv. så nu har jag just fixat mina naglar som blev så vackra så. röda och fina. Det funkar.
sedan blir det inpackning och föning av håret, raka benen, gå iväg och få ögonbrynen plockade och färgade, och sola lite solarium. Sedan kommer jag vara redo.

Har några andra mindre viktiga saker som jag borde försöka hinna med.. så som att hämta ut tågbiljetter, växla pengar och kolla upp när mitt flyg går.. och just det. packa oxå.

lite nervös e jag ju allt. Känns konstigt att åka utan min favvo reskamrat Emz.
Hon måste vara hemma och slita, till och med på julafton.. det är nästan så att jag får dåligt samvete. Här ska jag åka iväg å dricka vin och shoppa.. Borde jag sympati jobba istället?

Inga kommentarer: