söndag 9 december 2007

Hotell-killen, del 2.

Igår kväll ringde det på min mobil. Sedan fick jag besök. så blev det utgång.
Kvällen avslutades med att den här killen, jag har nämnt honom tidigare följde mig hem. Han har redan flickvän. Jag får inta rollen som älskarinna. Vi badade badkar tillsammans. Med skum. och drack kall apelsinjouse. Vi tvättade varandras hår, Vi tyckte om att träffa varandra igen.

Vad mysigt tänker ni, och det kan man ju tro.
Men jag bor ju som ni vet inte helt okomplicerat.
Men det löste sig fint. När vi kom hem låg Henke och sov, men han vaknade snart och stormade härifrån.

Lägenheten var vår att göra vad vi ville i...hade man kunnat tro,.
Om det inte vore för att den här killen hade en vän på besök som skulle sova hemma hos honom,men åkt för att träffa en tjej som det inte blev nått med, och nu alltså fick sova på min soffa istället... dumma dumma brud som sumpade den killen. Hon borde vakna med ångest. Jag däremot vaknade med mycket fin utsikt!

Jag är nog inte den lättaste att bo med. Hoppas jag.
men jävlar så trevligt jag haft det. Efter några hårda veckor med mycket jobb känns det nu som jag hittat tillbaka till mitt liv igen!

Inga kommentarer: