lördag 15 december 2007

drama i italienhttp://bp3.blogger.com/_b2EWRveDugs/R2VNzO7YcRI/AAAAAAAAAlo/kdjspbY297A/s1600-h/d.jpg


 
Resan hit gick bra. Var valdigt trott nar jag kom fram, sa det blev ingen utgang, det tar vi ikvall istallet, men en hel del italiensk mat har jag hunnit med iallafall. Och en heeel dag med shopping! Kan inte minnas nar jag hade det sist! maste ha varit under mina dagar i UK.. 
Ett par fin fina jeans med valdigt hog midja.. oh sa hett! =P och 2 kjolar har jag inhandlat. 
Att shoppa med 2 italienare ar valdigt smidigt. Du har nagon som alltid haller upp dorren for dig, och dessutom bar dina kassar. Efter nagra timmar borjar det kurra i magen och da bjuder dom pa lunch. Att shoppa med 2 italienska pojkar ar som att leva som en prinsessa for en dag! =) Jag kan varmt rekomendera er alla att skaffa 2 italienare.!

och nu lagar dom mat at mig oxa! carbonara...  dom sager att dom ska lara mig. We'll see about that! =P H'a'mtmat kan jag l'a'ra mig... =) Jag har ingen aning om var carbonara ar... 

har forresten lite svart for det har med kindpussar hit och dit. jag tar i hand, eller kramas.. och varfor pussar dom 2 ggr? man fattar lixom redan vid forsta pussen...  

Tiberio sitter och laser nu och sager att han ska se till att fa alting oversatt till italienska.. sa jag far val passa pa att skicka en halsing till honom, och tacka for att jag far bo har, och blir sa val omhandertagen! =D 

glomde att skriva varfor det ar drama.. flygplatsen i Bari ar stangd pga av sno-kaos.... hoppas att den hinner oppna till pa mandag da jag ska flyga dit... Piero sager dock att det inte ser ut som att det ska lugna ner sig. Jag sager att jo..det ska det fan visst gora!! 

Inga kommentarer: