torsdag 31 juli 2008

Vattenmelon vs. honungsmelon.

Jag har just varit och handlat. En vattenmelon.
Vattenmeloner är precis som "en in- en ut metoden" -enklare i teorin än i praktiken.
För när jag står där i köket och försöker äta min vattenmelon så kommer jag på varför det är så mycket bättre med honungsmeloner. Kärnorna...

En vattenmelons kärnor är så o-organiserade att man blir förbannad och vill skrika åt den att skärper du inte till dig snart så får du gå upp på ditt rum !!

Sedan kommer jag på mig själv.. jag bor i en etta.. Självklart tycker vattenmelonen att det är okej att bete sig så här.. vad jag säger är för den bara tomma ord.. Den vet lika väl som jag att det finns något rum här för den.. dessutom är det jävligt svårt att skrika någonting alls när man står med kärnor i hela käften!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahahaha Frido, du e ju för skön =D