tisdag 8 juli 2008

sms på resan till sundsvall

Jag:
I am on the train now darling, Har feber och svin ont i halsen, men klockan är bara barnet.. Det ordnar sig. X2000, 1a klass är vad jag förtjänar. Inte illa alls.
Ammo:
Är det nått speciellt med med klass1 då?
Jag:
Bortsett från sköna stolar med massa plats, internet och söta pojkar istället för barnfamiljet.. inget! Min dator krånglade, Då är förstaklass pojkarna bra. Fick hjälp av en dataingenjör. Läcker. Han har gått av nu. Fan. Han hade varit något att ta med hem till päronen.
Ammo:
Wow haha va roligt =)
Jag:
As trevlig. Fan, Ångest alltså..Haha
Ammo:
Ångest?
Jag:
Haha, Jag hade gnaget nagellack. Annars hade vi gift oss.
Ammo:
Om han verkar SÅ bra kanske han kan hjälpa dig med naglarna? Men andra ord är han säkert bög!
Jag:
Haha! Han hade haft flickvän i Mockfjärd. Men fan, alla bögar har väl knullat i garderoben innan dom hittat dörren.
Ammo:
Det är sant, men usch ändå..
Jag:
Vadå usch?
Ammo:
Typ alla i mockfjärd/björbo/Floda/Järna/Nås/Vansbro (ja du fattar..) är snusk..
Jag:
Haha! Fördomarna flödar!
Ammo:
Verkligen, men de jag sett, träffat, hört om är det så, lodare. Särskilt tjejerna!
Jag:
Haha! Hur är brudarna från Gagnef då?
Ammo:
vissa är as balla!
Jag:
Haha! I mockfjärd e typ alla skabb, i gagnef e vissa as balla och datakillen är gay..
Ammo:
Men ja, det är stor skillnad på Gagnef och Mockfjärd och med vissa menade jag enbart dig =)
Jag:
haha. Jag vet inte om jag älskar eller hatar ditt sätt att se på världen. Men det är i alla fall roande. Allt blir så lätt. Datakillen är gay! =)
Ammo:
hata det inte! Jag älskar det ju.
Jag:
Jag är nog mer en list-tjej. Du vet.. alla tjejer i Mockfjärd får ett varsitt papper som man delar på två. På ena sidan skriver man dom bra sakerna om personen och på andra sidan dom dåliga.. Sedan kan man läsa listorna och plötsligt är personen inte bara skabbig, utan en massa andra saker också!

Inga kommentarer: