torsdag 1 maj 2008

Telefonjakt 2

Jag: Mina räkningar är så höga så jag funderar på sånt fast månadspris,
Hon: Ja, med telenor betalar du 699kr i månaden och så ringer du hur mycket du vill.
Jag: Riktigt så höga är nog inte mina räkningar..
Hon: Men du får ringa hur mycket du vill.
Jag: Det gör jag redan..Det förlorar sin poäng om jag hamnar på en högre avgift än vad jag har nu.. Det finns inget annat?
Hon:
Men telenor har lägre minutpris... och lägre priser övarlag.
Jag: Men om jag har en fast månadsavgift jag betalar, och får ringa hur mycket jag vill.. så spelar inte minutpriset någon roll för mig? Finns det inget annat?
Hon:hmm..Tele2 har fast månadsavgift på 499kr..
Jag: Det låter ju mycket bättre.
Hon: Men Telenor har lägre minutpriser..


Jag har just köpt en telefon. Alldelles själv.
Är inte det självständighet så vet jag inte vad som e..


1 kommentar:

Anonym sa...

Var hon sponsrad av telenor eller? Vilken nöt. //Madde