torsdag 1 maj 2008

Frida 22.55

Varje kväll när klockan blir så där 22.55 ungefär.. så blir jag jätte stressad. Inte över att jag borde gå och lägga mig, och inte heller för att jag har mycket att göra..

Jag blir stressad för att 7eleven just ska stänga...

Och det hade väl varit en helt okej grej att bli stressad över ifall jag jobbat på 7eleven. Det hade oxå varit okej att bli stressad över det om det var så att jag kommit på att det var något jag behövde handla...

Men nu jobbar jag inte på 7eleven.. och det finns heller ingenting jag hade velat handla.. Men ändå dunkar mitt hjärta lite fortare, jag är okoncentrerad, och har en jobbig känsla i kroppen som kommer finnas kvar i iallafall 15min till..

För det vet ju alla att 7eleven aldrig stänger klockan 23..
22.55 rusar folk in för att handla.. det blir köer, och tiden går..
23.30.. då kan jag slappna av igen..

Inga kommentarer: