torsdag 22 maj 2008

frida solar solarium.

"Vafan har du gjort!? Satsar du på å bli 50 på en gång?"

-står du och kollar så att vi sköter oss?
"Haha, knappast, Jag står och kollar på din ansiktsfärg"

"Du e ju helt svullen i ansiktet"

"Vart ska du?..håll dig i skuggan"


Hon: har du berättat att du brännt dig?
Jag: -ja.
Hon: hur många gånger har du sagt att du brännt dig?
Jag: - en.. igår..
men okej, Jag brände mig i söndags också.
Hon: Det är 3e gången hon bränner sig..
Jag: en..två..tre gånger.. men första gången var ju i riktiga solen! det räknas inte!!


Okej.. ja kanske gick ut lite väl hårt.. Men sommaren är snart här och jag planerar att ha min absoluta formtopp till Peace and Love. Jag tror det kan gå.. Sen att mina armar kliar som as, att mitt bröst svider som satan, och att mitt ansikte är svullet som om någon slagat mig.. det gör inte så mycket.. jag lever i framtiden -inte i nuet.
(för nu ser ja för jävla täskig ut)

Inga kommentarer: