onsdag 7 maj 2008

Hemma spa. del 2

Jag går in på BodyShop och hoppas på ett mirakel:

Jag: Hej, Jag behöver din hjälp. Jag tror att min ansikte håller på att ramla av.
Han: Vad menar du?
Jag: Min hud orkar inte med längre, Jag tror att den när som helst ramlar av mitt ansikte,.det känns precis så.
Han: Vad är det din hud behöver da?
Jag: Det hade jag hoppats på att du visste.
Han: tror du att den behöver mer fukt?
Jag: Jag tror inget. Jag frågar dig.

Väl hemma provar jag mina nyinköpta grejjer.
oooh så underbara. Min hy blir levande igen. Jag ser mycket piggare ut, renare, friskare..
Jag tänker att om min hy blir så där efter bara en gång.. hur blir den då efter två..
Så jag kör på med allt en gång till.

Och om jag trodde att min hud skulle rammla av innan -så kan jag säga att den redan hoppat av och sprungit iväg till närmsta busshållsplats nu..påväg så långt bort ifrån mig som möjligt.
Aj jävlar så det ömmar och gör ont. Och snygg är jag inte heller.

Vänner, När det står Använd 2ggr i veckan på förpackningen.. så menar dom inte att dom två gångerna ska ske samma kväll..

Inga kommentarer: