söndag 21 oktober 2007

SATS



Idag var jag på gymmet.
Innan jag gick dit var jag ute och sprang. (för att testa min kondition och se om jag skulle orka med trampmaskiner och grejjer.)

På gymmet hade dom slängt mitt träningsprogram. Det tycker jag är väldigt elakt av dom. Även om jag inte varit där sen i Juni så har jag ändå betalt för ett år. Borde inte mitt träningsprogram få vara kvar året ut då? Dom kan väl inte bara räkna bort mig sådär, även om dom ringt och frågat efter mig utan att jag kommit. men ändå. Hoppet, ska inte det finnas kvar, hoppet om att jag ska dyka upp.

Jag bokade in en ny träningsvägledning/genomgång. Om 2 veckor. Det var först då jag hade tid. När jag såg det tänkte jag att fan, då kan jag lika gärna skita i det. Är det så här mitt liv ser ut så är det lika bra att inse att det inte funkar. Men sen ändrade jag mig igen. Fan dom slängde mitt träningsprogram!! Nu ska ja skaffa ett nytt som ska få ligga där å ta plats! Sen om ja använder det eller inte, det återstår att se!

Inga kommentarer: