måndag 1 oktober 2007

hsdinljcnjv bjlhbds mjkö ejö-mcd.m -mlm,.

Jag vet inte vad jag är rädd för,
men jag är rädd.

Snart är jag färdig med min praktik. Snart är jag förhoppningsvis färdigutbildad frisör.
Där tar min plan slut.

När jag hoppade av skolan i England så hade jag en plan. Jag följde den planen. I 3år har jag vetat precis vad mitt mål har varit, och hur jag skulle göra för att ta mig dit.
Nu är jag snart där.

Men det var som man brukar säga inte målet utan resan som jag ville åt.

Nu har jag ingen plan längre. Jag har inget bestämt mål att sträva efter.

Jag vet bara att jag är rädd, jag är så jävla rädd att jag ska hamna på nån liten salong som vilken liten frissa som helst. Jag är så jävla rädd för det. Det som skrämmer mig mest är att jag tror att jag faktiskt skulle gilla det.

Inga kommentarer: