tisdag 16 oktober 2007

hårboll?

jag är ingen feg person.

För ett tag sedan rakade jag bara det ena benet -för att jag inte hann raka det andra..
efteråt gjorde jag inget åt det, för jag tänkte att det var skit samma.. om någon såg att jag bara rakat det ena benet, så måste dom ju förstå att jag rakat den ena benet för att jag föredrar att ha det så,rakat! och att jag bryr mej om hur jag ser ut.
Och när dom ser det mindre rakade benet så måste dom ju förstå att ja skiter i vad dom tycker, annars skulle jag aldrig ha visat mitt ben, eller iallafall sett till att raka det först!

Det är att ha makt över sig själv!
men för att ni inte ska tro att jag är feminist eller något, så vill jag tala om att jag nu även rakat det andra benet. - trots att jag inte hade tid.

sedan bröt jag en nagel, utan att klaga. bara för att visa att jag inte är nån jävla fjant.

1 kommentar:

Erik sa...

Du är en jävla fjant