torsdag 4 oktober 2007

Min bäjbi e hemma!

Idag har jag hämtat min trunk och mina klubbor hos Erik.

Erik erbjuder sig att följa med till bussen och hjälpa mig bära. Jag säger att jag klarar mig. Erik säger att jag ska tänka på att bära trunken på min axel och inte på armen som en handväska.
-javisst säger jag, och bär trunken hängandes på min arm, som en handväska. Halvägs till busshållsplattsen måste jag byta arm, för jag har en skridsko som skär in i benet. Åh vad jag har saknat mina skrillor!

sms från erik:
Erik:Du glömde en hårnål.
Jag: Du får den
Erik: Du får ta den nästa gång.
Jag: Du e snäll du =)
Erik: Nobody's perfect
Jag: My-body is perfect! ha ha
Erik: Som jag sa, Nobydy's perfect
Jag: Den här trunken har redan dödat mig. vilket projekt att gå på bussen.
Erik: Tänk om du hade haft en perfekt kropp. Va lätt det hade känts.
Jag:Det e ju bussen som e för liten!
Erik: Om din kropp hade varit perfekt hade bussen känts mindre.
......
Erik: Jag hoppas du inte blir ledsen å tar livet av dig, För då får jag dåligt samvete!
Jag: Sorry att ja inte svarat, ligger här i bussen och gör situps!

3 kommentarer:

Erik sa...

det verkar nästan som att du försöker få mig att framstå som taskig...du lyckas aldrig!

Hårtrollet! sa...

å, är det lite av det dåliga samvetet jag kan ana?

Erik sa...

jag har inget samvete