torsdag 27 november 2008

Här erbjuds både det ena och det andra.

Jag har ett Ica kort... Har man ICA kort får man ibland erbjudanden hemskickade, det är lite vitsen med just ICA kort. Idag när jag kom hem låg en sådan lapp innanför dörren. Ett paket kaffe och en påse frysta bullar kunde jag få om jag gick till ICA och visade mitt ICA kort. Jag dricker inte kaffe och jag är ingen bull ätare. Vafan gick jag till ICA och tog dom här grejerna för?

Var det för att bananerna inte skulle känna sig så ensamma i kassen på vägen hem? Eller var det för att lura tjejen i kassan att jag dricker kaffe?

Och varför har jag inte hämtat ut bindorna jag fått erbjudande om... Det här är ett fett bevis på att det är så mycket lättare att spela någon annan än den man är, än att va sig själv.. Vadå trosskydd? Jag har inte mens.. Kaffe? ja tack..

Slappna av, det är vad jag borde göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag dricker gärna kaffet när jag hälsar på...