fredag 20 juli 2007

semester


egentligen börjar inte min semester förns på tisdag. den här helgen är min lediga helg annars oxå. men nu har ja iaf semester.. fram till 7 augusti. eftersom jag tycker om mitt jobb så har jag egentligen ingenting emot att jobba.. så det känns lite snopet me semester.. vadå..får jag inte jobba nästa vecka nu? tanken på att vara ledig gör mig stressad... tid att tänka.. dagar som bara är mina att bestämma över.. att blotta sig.. visa vem jag är när det är jag som får bestämma över mitt liv och hur det ska se ut.. helt utan att nån kommer och avbryter med 9h på jobbet... där kan man gömma sig...´lura sig själv.. lura andra. omedvetet naturligtvis..



jag: jag funderar på att höra av mig till honom..det vore kanske spännande..när jag ändå har semester... pinsamt om han inte vill träffa mig bara...e
annelie: -Det händer alltid så mycket roligt kring dig...
jag: - jag var ju full..
annelie: nej, men det har alltid hänt roliga saker kring dig.. även när du bodde hemma.
jag: det gör det väl kring dej oxå..
annelie: som honom du träffade på peace and love... att du träffade honom igen i stockholm.. sånt händer dig...
jag: jag är nog inte så rädd för att göra bort mig.
annelie: men jag gör ju oxå bort mig.
jag: gör jag bort mig i Borlänge kan jag försvinna till stockholm ett tag...eller tvärs om. jag är inte rädd för att göra bort mig. fast det är jobbigt när man gör bort sig på personalfester...
annelie: jag har aldrig varit på någon personalfest....
jag: det är jobbigt om man gör bort sig....

Inga kommentarer: