tisdag 31 juli 2007

ja e värd mer! ge mej sånt som glittrar!



JAg har städat en byrå... väldigt mycket kastade jag. jag gick loss rejält
kan man säga... rosorna här ovanför... dom är av plast.. .det var på

tiden att dom fick komma till en plats där dom hör hemma.. soptunnan.. jag kan kort berätta historien bakom plastblommorna... om hur det kan komma sig, att en tjej som verkligen ogillar plastblommor... okej.. nu kommer det. jag HATAR plastblommor.. jag förstår inte vitsen med dom! när det är så fint med äkta grejer! iaf.. hur det kommer sig att tjejen som hatar plastblommor ändå ägt en bukett röda plastrosor.. och haft dom stående på en byrå.. i säkert 2år...

jag kommer aldrig att ge plastblommor till någon. jag vet hur det känns.. här är tjejen.. som fick en bukett plastrosor på alla hjärtans dag av sin dåvarande pojkvän. kanske gör man så i norge.. kanske trodde han att man gör så i england.. men i sverige gör man fan inte så!

nu har dom jävla rosorna åkt i sopen!

Inga kommentarer: