måndag 30 juli 2007

lata dagar!



Några Lata dagar har jag haft! Mycket sova, shopping och party har det varit. Bland annat S2 med Emma där d va Wet T-shirt tävling. Gitarr kväll hos Henke, och Gagnef festivalen/Skanka loss på Ängsholen. har haft riktigt trevligt!




träffade bland annat på en trevlig häst...



,


Henke ringer... jag är jätte glad och pratar på... sen presenterar jag honom för en häst´.. och låter dom prata med varandra en stund .. det uppskattas inte riktigt.. så henke lägger på... får ett sms från honom " vad du är trevlig.."


jag skickar tillbaka "det är en häst"


--


jag pratade med honom idag .


henke. - du var en häst i lördags..?


Jag: nej.


henke. - jo, när jag ringde till dig så var du en häst


jag: nej..


henke. jo.. sen fick jag ett sms.. där det stod att du är en häst...



NEJ!.. det var en häst!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var lite svårt att urskilja vad hästen sa för någonting i lördags men jag antar att den var trevlig och att ni var trevliga tillbaka mot den! Ni matade den väl med sockerbitar och äpplen???

Anonym sa...

Vilken gurakväll du fick vara med om i fredags...måste varit en av de bästa nånsin! Får se om vi bjuder in Bob, Lasse och nån mer nästa gång men jag vet inte riktigt om de platsar i vårt vassa sällskap! Gura, munspel och skönsång. Underbart!