tisdag 2 december 2008

Här kommer jag och mina fördommar igen.

När jag bodde i England var jag ständigt arg över att folk utgick från att jag var korkad bara för att jag inte alltid lyckades förmedla det jag ville ha sagt. Det var väldigt frustrerande och gjorde mig ledsen. Jag kände mig som en sämre människa när det inträffade. Jag tänkte att det är så här det är att komma till ett nytt land, man tänker smartare än det man lyckas säga, men man är inte dum. Bort med mina gamla fördommar.

Men det finns ju fan inget som är så jävla osexigt som folk som snackar så att man inte förstår! För fan, så jävla svårt är det inte! Nu sitter jag och skriver med en av italienarna som jag och Bella träffade i helgen. Jag förstår ingenting.


fra säger:
You swear that I was veryyyyyyyyyy impressed six .. ahah .. I say .. I thought you ..It's ok?

Jag har svårt att tro att den här killen har fler hjärnceller på sitt eget språk än när han försöker sig på det här hitta-på-språket. Pinsam kille.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH vad fan vill han?