söndag 30 mars 2008

Playboy kväll på Bolanche./fridakväll?


Lördagkvällen var grym. Eller låt oss säga så här.. Jag kom,jag sågs och jag hm..kom? Hade mycket väl kunnat vara så..
Ibland tänker jag att jag går in i mina roller lite väl mycket. Kanske är jag lite för mycket partyprinsessa. Men som jag brukar säga, Ska det göras, så ska det göras ordentligt. I lördags gjorde jag det hela vägen.
.
Kvällens "på måndag måste jag gå och köpa ett par skor för att dämpa ångesten":
Är när jag blir glad över att träffa Emma. Hon tycker att jag är fin, hon är fin. Jag vill visa vad jag har på mig under kjolen.. så jag tar dansande av mig min kjol... och det i sig vore väl ingen grej.. om det inte vore för att 2 meter bakom mig står en man från SVT med en fet filmkamera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!!! ;) Ja, jag såg händelsen med kjolen och SVT-teamet vid sänghörnan. Skrattade gott! :) Tack för det! :)

Hårtrollet! sa...

underbart =) Varje morgon när jag vaknar hoppas jag att jag kommér få folk till att le. skönt att man lyckas ibland! =p